D’acord
amb els principis pedagògics d’integració i atenció a la diversitat, l’escola
acull alumnes amb NE que necessiten suport específic a causa de discapacitats o
situacions socials desafavorides, dificultats i/o retard en els aprenentatges. En
general, doncs, l’escola promou la formació integral del seu alumnat, posant
atenció en el desenvolupament equilibrat de les facultats físiques,
intel·lectuals i socials. Potencia l’aprenentatge globalitzat, significatiu,
comprensiu i especialitzat.
L’atenció a la
diversitat es basa d’unes propostes d’activitats preelaborades i força
pautades que propicien el
desenvolupament i en concreten la
intencionalitat educativa, a partir d’uns objectius generals i específics, uns
continguts i unes activitats que permeten que l’alumnat amb necessitats
educatives adquireixi els aprenentatges per tal de poder afrontar situacions de
la seva vida quotidiana amb èxit. Es fomenta el treball cooperatiu i
l’aprenentatge mediat com a estratègia metodològica i sempre que es pot s’actua
dins de l’aula ordinària.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada