Després de portar a terme les dues sessions de dinàmica de grup individual amb l'alumne de tercer i l'alumne de quart, ens trobem amb la meva tutora de pràctiques per tal de preparar una entrevista inicial amb totes dues famílies.
Avui llegim les conclusions que hem pogut extreure de les set activitats de dinàmica de grup portades a terme (5 a nivell grupal i 2 a nivell individual), també llegim la última avaluació portada a terme al centre (juny del curs anterior) i la informació més rellevant de l'expedient acadèmic dels dos alumnes.
La Judit i jo ens fem un guió amb tots els punts a tractar, tot i que utilitzarem el guió d'entrevistes existent al centre i que a continuació us presento. L'aspecte a tractar en aquesta entrevista es troba assenyalat amb negreta.
Avui llegim les conclusions que hem pogut extreure de les set activitats de dinàmica de grup portades a terme (5 a nivell grupal i 2 a nivell individual), també llegim la última avaluació portada a terme al centre (juny del curs anterior) i la informació més rellevant de l'expedient acadèmic dels dos alumnes.
La Judit i jo ens fem un guió amb tots els punts a tractar, tot i que utilitzarem el guió d'entrevistes existent al centre i que a continuació us presento. L'aspecte a tractar en aquesta entrevista es troba assenyalat amb negreta.
Alumne:
Curs Grup
Núm
d'entrevista
data
|
|
Entrevista sol·licitada
|
Assistents a l'entrevista
|
o Família pares o pare o mare o tutor
|
o Tutor o pare o mare o pares o alumne
|
OBJECTIU DE L'ENTREVISTA
|
|
o Seguiment habitual
o Informació sobre el rendiment acadèmic
o Absentisme
o Integració en el grup
o Actitud poc positiva cap a determinades matèries
o Problemes de disciplina
o Necessitat de millorar i modificar determinats
hàbits de treball i actitud
o Rebuig escolar per part de l'alumne
o Situació de rebuig i pressió per part de companys
o Problemes d'higiene
o Alumne amb capacitats que cal potenciar
o Alumne amb baixa autoestima que cal empenyer,
des de tots els àmbits i amb la
col·laboració de tots els professionals i
de la família
o Entrevista amb els S Socials de la zona
o Entrevista amb EAP i/o Psicopedagoga
o La dinàmica del nen dintre de la família
|
|
ANÀLISI DE LA SITUACIÓ
|
|
|
|
ACORDS I PACTES D'ACTUACIÓ
|
|
Família:
seguiment més directe, col·laboració ...
|
Professorat:
atenció i exigència a l'alumne d'acord a les seves necessitats
|
Acceptació dels
acords per part de l'alumne
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada